zaterdag 29 juli 2017

Zaterdag 29 juli - The day after ...



Gisteren zijn we rond 17u aangekomen in Barcelona, langs de kust van Badalona. Hier zie je de laatste foto's van ons op de fiets.







Deze morgen is zo helemaal anders dan die van de vorige weken : we trekken 'gewone kleren' aan, pakken niks in, hoeven geen zware zakken 't hotel uit te sleuren en op de fietsen te zetten.


We trekken Barcelona in en beslissen voor 2 dagen een pas te nemen voor de 'hop on, hop off'-bus. We laten ons rijden en hoeven niet meer te trappen.




We genieten van elkaars gezelschap, het zonnetje, de terrasjes, de tapas, de schoonheid van de stad ...













Hier blijven we morgen nog een dagje, maandag nemen we de trein naar Girona en daar blijven we ook nog een dag.
Woensdag vliegen we terug naar België, 't is mooi geweest ...






't Is druk in de stad. Zo denken sommige Barcelonezen er over ...

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het day-after-verslagje! Geniet er nog van. Ik stuur nog fotootje door voor jullie via gsm. En jouw Spaans Koen, al goed kunnen gebruiken? Muchos besos, Eddy & Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, Sightsseeing in Barcelona! Tof om deze beelden ook nog te zien. Het visgebouw is me niet (meer) gekend. Bij deze weet ik nu dat ik Barcelona nog eens moet bezoeken en mijn stadszichten moet updaten ;-). Geniet v jullie uitstapje! Zal deugd doen eens geen trappers onder jullie te hebben ;-). Grtjs. Rit

      Verwijderen
  3. Hoi beidjes, ik heb met veel plezier jullie tochtverslag gelezen. Ik ben alle mogelijke blogs een beetje aan't doornemen. De reden? Bij leven en welzijn vertrek ik binnen 2w langs de Benjaminse route (Puy-en-Velay) tot Stes Maries de la Mer en langs de 'Groene weg' terug naar België. Mochten jullie nog bijkomende Info hebben evenals alle adressen van de B&B's en hotels ben ik daar zeer in geïnteresseerd. Ik vertrek dus alleen en in principe met de tent, maar je weet maar nooit...
    Mijn email adres: rokon1010@gmail.com
    Je mag deze mail verwijderen :-)))

    Bedankt, Filip

    BeantwoordenVerwijderen